Właścicielem domeny www.decoinspiration.pl jest Deco Inspiration Joanna Michalak zwany dalej Sprzedającym z siedzibą przy ul. Bergamotki 4/U3 02-765 Warszawa NIP 599 278 34 90 Regon 211240436 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerswo Gospodarki.
Adres korespondencyjny:
Deco Inspiration Joanna Michalak ul. Bergamotki 4/U3 02-765 Warszawa.
§1 Zawarcie umowy i realizacja
Wszelkie płatności za zamówiony towar dokonywane są na kontobankowe Sprzedającego:
Deco Inspiration Joanna Michalak
Mbank 19 1140 2004 0000 3402 8203 5376
Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.
Okres realizacji zamówienia wynosi od 1 dnia (na produkty posiadane na stanie z odbiorem w naszym salonie) do ok. 5 tyg. na wykonanie dekoracji okiennych. Średni okres oczekiwania na tapety wynosi ok. 2 tyg. w zależności od marki.
§2 Sposób dostawy
Zakupione produkty w sklepie Deco Inspiration mogą być odebrane w salonie ul. Bergamotki 4/U3 02-765 Warszawa badź dostarczone przesyłką kurierską na podany przez klienta adres. Klient sam wybiera sposób odbioru/ dostawy produktów.
§3 Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z art.22 Kodeksu cywilnego za Konsumenta uznaje się osobę fizyczną, dokonującą czynności prawnej (np. zakupu towaru od Sprzedającego) niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Dlatego też, z opisanego wyżej prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.
§4 Reklamacja
W przypadku stwierdzenia, iż zakupiony produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować Sprzedającego najpóźniej w przeciągu miesiąca od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży. Reklamacja powinna zawierać opis wady produktu. Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego produktu na własny koszt na adres korespondencyjny Sprzedawcy. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody.
§5 Bezpieczeństwo danych osobowych
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
§6 Zakupy w sklepie stacjonarnym
Towary zakupione w sklepie stacjonarnym jak tapety, tkaniny, farby, sztukaterie, dywany nie podlegają zwrotowi. Ponieważ sklep sprowadza produkty na specjalne zamówienie klienta, wg Jego indywidualnych preferencji. Wpłacony zadatek również nie jest zwracany.
§7 Dyrektywa Omnibus
Opinie klientów są przez sklep weryfikowane poprzez ustną prośbę/wysyłanie emailem próśb o opinię tylko do osób składających zamówienia w sklepie.
Po sprawdzeniu, iż dana osoba rzeczywiście kupiła dany produkt, wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.