biuro@decoinspiration.pl+48 570 510 740+48 22 121 56 62

Właścicielem sklepu internetowego www.decoinspiration.pl  jest Deco Inspiration Andrzej Michalak zwany dalej Sprzedającym z siedzibą przy Al. Rzeczypospolitej 18/151 02-972 Warszawa   NIP 738 171 93 63   Regon  140645978 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej  prowadzonej przez Ministerswo Gospodarki.

 

Adres korespondencyjny:

Deco Inspiration Andrzej Michalak Al. Rzeczypospolitej 18/151   02-972 Warszawa.

Tel. 570 510 740

Tel. Stacjonarny 22 121 56 62

E-mail: biuro@decoinspiration.pl


§1 Zawarcie umowy i realizacja

 

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Kupujący składając zamówienie akceptuje wszystkie warunki sprzedaży, określone tymże regulaminem.W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać następujące czynności: dodać produkt do koszyka, wybrać sposób  dostawy, wybrać rodzaj  płatności, podać dane do wysyłki. Ostatnią czynnością kończącą złożenie zamówienia w sklepie jest  użycie przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia.
Realizacja zamówienia Klienta, które jest  płatne przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych następuje po  zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
 
W sklepie internetowym można zakupić lampy i poduchy, natomiast tapety są sprzedawane wyłącznie poprzez sklep stacjonarny Al. Rzeczypospolitej 18/151 02-972 Warszawa.

      Wszelkie płatności za zamówiony towar dokonywane są na kontobankowe Sprzedającego:

 

Deco   Inspiration Andrzej Michalak         

       Al.  Rzeczypospolitej 18/151 02-972 Warszawa 

       Mbank  51 1140 2004 0000 3302 7482 0183

 

Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.
Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży tj. paragonem fiskalnym lub fakturą Vat wysyłany pod wskazany przez Kupującego adres dostawy.

 

§2 Prawo do odstąpienia od umowy 

Konsumentowi, przysługuje na podstawie Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu odesłania przedmiotu umowy do Sprzedającego.Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu dostarczenia przedmiotu umowy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub  w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.   Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy lub inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić przedmiot umowy wraz z załączonym dowodem zakupu  Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. Należycie zapakowane przedmioty wysyła na adres korespondencyjny sklepu.  Zwroty produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane. Sprzedający nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wartość zakupionych  towarów oraz koszty dostarczenia przedmiotu umowy do Kupującego pod warunkiem, że produkt nie został w żaden sposób zniszczony, nie nosi śladów użytkowania i co dotyczy tapet, folie ochronne na tapetach nie zostały zdjęte. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.   Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania przedmiotu umowy z powrotem.

 

       Zgodnie z art.22 Kodeksu cywilnego za Konsumenta uznaje się osobę fizyczną, dokonującą czynności prawnej (np. zakupu towaru od Sprzedającego) niezwiązanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Dlatego też, z opisanego wyżej prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.

 

§3Reklamacja

      W przypadku stwierdzenia, iż zakupiony produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować Sprzedającego najpóźniej w przeciągu miesiąca od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży. Reklamacja powinna zawierać opis wady produktu.  Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego produktu na własny koszt na adres korespondencyjny Sprzedawcy. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni.  Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody.           

                                                                                        

       §4. Bezpieczeństwo danych osobowych   

     Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

 

§5 Zakupy w sklepie stacjonarnym

       Towary zakupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi. Ponieważ sklep sprowadza produkty na specjalne zamówienie klienta, wpłacony zadatek również nie jest zwracany.  

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl
Deco Inspiration
Al. Rzeczypospolitej 18/151
02-972 Warszawa Wilanów
NIP 738 171 93 63
Godziny otwarcia salonu: wtorek - piątek 10.30 - 18.00
sobota 10.00 - 14.00
poniedziałek nieczynne
Tel. kom. +48 570 510 740
Tel. stacjonarny +48 22 121 56 62
Sklep internetowy: decoinspiration.pl
Poczta: biuro@decoinspiration.pl